Just nu söker vi 2 medarbetare i Linköping

Tjänst 1

Vi söker AV-tekniker

Som en del i vår expansion söker vi nu fler medarbetare till vårt kontor i Linköping. I den här tjänsten kommer man att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på konferensteknik.

Arbetsbeskrivning

I den här rollen är du den person kunderna kontaktar för att få hjälp med sitt supportärende. Du kommer primärt att arbeta med våra videokonferens- och AV-lösningar, och kommer löpandes att introduceras till våra övriga affärsområden; IT, telefoni och dokumenthantering. Du kommer bland annat att:

  • Hjälpa kunden med ärenden som kan lösas per telefon eller videosystemet, exempelvis:
    • Ärenderegistrering
    • Felsökning
  • Fältservice/support hos kund

Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever services och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.

Kompetenser och Egenskaper

Till denna tjänst söker vi någon som:

  • Har arbetat med IT-support tidigare
  • Har lätt för att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem på egen hand
  • Meriterande är om du har erfarenhet av videokonferenssystem och AV-lösningar
  • Social och glad person som arbetar effektivt
  • Körkort

 

Vi erbjuder dig

En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt och utvecklas på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Plats: Linköping

Arbetstider: 08:00-17:00

Tjänst: Heltid, 6 månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta kontorschef, Erik Ringkvist 013-474 26 00

Varmt välkommen med din ansökan!


Tjänst 2

Vi söker en mjukvarutekniker

 

Om tjänsten

Som mjukvarutekniker på Kontor-X får du möjlighet att vara med i ett härligt team och i ett företag som andas tillväxt, utveckling och förändring! Ditt arbetsområde kommer framförallt vara i Östergötland men du utgår alltid från vårt kontor i Linköping.

 

Arbetsuppgifter:

  • Ansvara för installationer av skrivare, scannerlösningar, hanteringssystem för fakturering, identifiering samt fakturascanning.
  • Sköta en viss administration, såsom den egna redovisningen samt dokumentation till kund.
  • Vara delaktig i säljcykeln, framförallt i de tekniska frågorna samt sköta viss utbildning till ansvariga användare hos kund.
  • Fältservice/support hos kund

Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever services och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.

 

Kompetenser och Egenskaper

Till denna tjänst söker vi någon som:

  • Har stort tekniskt intresse och kunskap med bred erfarenhet av liknande arbete.
  • Meriterande är om du har en utbildning som system- och nätverkstekniker.
  • Förtroendeingivande, orädd och nyfiken
  • Gillar att lösa problem och ta reda på nya tillvägagångsätt.
  • Körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

 

Vi erbjuder dig

En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt och utvecklas på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Plats: Linköping

Arbetstider: 08:00-17:00

Tjänst: Heltid, 6 månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta kontorschef, Erik Ringkvist 013-474 26 00

Varmt välkommen med din ansökan!